Časté otázky


Jak dlouho mi opravená hlava vydrží?

Na tto nelze jednoznačně odpovědět. Porucha hlavy válců je vždy způsobena mnoha vnějšími vlivy, počínaje způsobem jízdy řidiče, převládajícím zatížením vozidla, stavem ostatních částí motoru, stavem chladící soustavy apod. Obecně lze říci, že za předpokladu správné montáže, řádně fungujících ostatních částí motoru a normálního zacházení s vozidlem (dodávka o váze 2 tuny s motorem 1,9 TD NENÍ závodní auto) není životnost hlavy nijak omezena. Únavové trhliny se na hlavách projevují za výše uvedených podmínek po najetí mnoha set tisíc kilometrů.

Výrobce auta nedoporučuje hlavu opravovat. Co s tím?

Záleží na vašem rozhodnutí. Buď v případě poškození hlavy koupíte hlavu novou od výrobce auta, nebo přes jeho výhrady necháte hlavu opravit. Rozhodnutí ve vztahu k cenám, zárukám apod. musíte učinit sami. Z technického hlediska je zpravidla možné opravu provést. Fakt je, že někteří výrobci dodávají opravené hlavy do své značkové servisní sítě a v manuálech opravy popisují a povolují.

Co mám dělat, když se motor protočí, ale nenastartuje?

Nejčastější příčinou jsou problémy s dodávkou paliva nebo zapalováním. Při startování studeného motoru, který nebyl delší dobu používán, použijte sytič. Pamatujte si, že použití sytiče při startování teplého motoru může způsobit přeplavení motoru. Vyčkejte několik minut, než se pokusíte přeplavený motoru znovu nastartovat. Pokud je palivová nádrž prázdná nebo je v ní staré/kontaminované palivo, bude nezbytné naplnit nádrž čerstvým palivem. Pokud ani to nepomáhá, může být zanesený palivový filt nebo zapalovací svíčka je třeba je vyměnit Elektrody zapalovací svíčky mohou být příliš daleko od sebe a musí se seřídit na správnou hodnotu. Pokud problém přetrvává, doporučujeme navštívit autorizované servisní středisko. Seznam servisů je k dispozici ve vyhledávači servisů výše.

Co způsobuje zvonivý zvuk z motoru?

Obvykle je to kvůli nedostatku oleje. Zkontrolujte hladinu oleje pomocí měrky a doplňte jej. Pokud to nepomůže, zkontrolujte zda jsou veškeré externí komponenty, jako je tlumič výfuku, karburátor, zapalovací svíčka a kabely řádně připevněny a dotaženy. Pokud problém přetrvává, doporučujeme navštívit autorizované servisní středisko. Seznam servisů je k dispozici ve vyhledávači servisů výše.
Novinky pro vás
- HLAVA 1,2 HTP  3V( 6 ti vent, 12 vent)  a jiné výměnným způsobem 
- VW 1,9 Tdi PD vložkování otvorů vstřikovačů
- Soustružení brzdových kotoučů a bubnů (i na počkání)
- Svařování i hořčíkových slitin

  

Proč spolupracovat ?
1. Moderní technologické vybavení
2. Dlouholetá zkušenost
3. Individuální přístup
4. Maximální možná rychlost opravy
5. Kvalitní a odzkoušené ND
6. Široký záběr opravovaných typů

Kontakt
Renovace hlav Ostrava
Ing. REJNOCH Radim
TAVIČSKÁ 268/10
Ostrava – Vítkovice
703 00


telefon:
 602 504 895
 
 

email:
rho.rejnoch@seznam.cz


provozní doba:
Po 7 30 – 16 hod
Út 7 30 – 16 hod
St 7 30 – 16 hod
Čt 7 30 – 16 hod
7 30 – 16 hod

Mimo po domluvě


Created by D3Soft s.r.o.